Wednesday, December 7, 2011

Syoknya Di Tanjung Karang

Adakah aku patut join homestay ni??..aku still feel doubt nk pergi ke x..Akhirnya, aku g gak...lagipun,aku ni commitee,diwajibkan pegi...kena join la nmpaknya...

Rupa2nya...!!!...Memang BEST & ENJOY....!!!
Tibanya aku d kampung tu, aku dah terpukau melihat pemandangan yg begitu cntik dan luas...betul ckp org..luas mata memandang, luas lagi pengetahuannya...aku x sangka ada juga tempat secantik ini d Malaysia...Aku tengok sawah padi terbentang luas..xmcm sawah padi kat perlis...luasya macam ladang tebu kat Padang Besar...SubhanaAllah!..

My foster family & foster siblings memang 'cool' & nice..i feel easy-going with them..bus mini yg comel akan pick up kami everyday & dibawa ke tempat semua berkumpul...

Activiti2nya agak fun & enjoy...group aku g umah org2 tua...kami kemas,cabut rumput, buat longkang...Alhamdulillah , ada gak keja amal yg d'buat..hari kedua..buat Family Day..hari ketiga the best one!..aku first time pegang belut & siang belut...hoho..memang pada mulanya AMAT MENGGELIKAN!..but kena lama2 ok gak, nak wat camne, kalu x pegang xdapat la nak siang ,goreng & makan.. kenangan itu akan sentiasa terukir di mindaku...

Overall...semuanya berbaloi...xsia2 aku join...dapat kenal kawan international student, satu perkara yg bernilai gak...aku dah create bonding with them & Tanjung KArang...I will miss everything there!!

No comments:

Post a Comment